کتاب ترفندهای اکسل

آموزش ترفندهای اکسل

برترین و کاربردی ترین ابزارها و دستورات اکسل

آموزش ترفندهای اکسل

اکسل برنامه ای است که از آن برای انجام محاسبات ریاضی و رسم نمودار استفاده می شود این نرم افزار توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد . شما در هر شغل و حرفه ای میتوانید برای بهبود کارتان از آن استفاده کنید.
برای فروشگاه خود برنامه انبارداری یا صدور فاکتور بسازید . حقوق و دستمزد پرسنل خود را بوسیله آن کنترل کنید. و یا میزان فروش خود را در ماه های مختلف سال ارزیابی نمایید...
پیوستن به کانال تلگرام :
http://telegram.me/exceltips

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

 

اگر یک فایل با فرمت pfd و فارسی داشته باشید و قصد داشته باشید آن را به word تبدیل کنید چکار میکنید ؟

من نرم افزارهای زیادی را تست کردم اما بدرستی پاسخگو نبودند.

چون کاربران زیادی این مشکل را دارند و در گروه ترفندهای اکسل هم جندین بار این پرسش مطرح شده تصمیم گرفتم یک راهکار جالبی را به شما معرفی کنم . ( البته ایندفعه اشتباه نکردم حضرت عباسی خودم تست کردم و جواب گرفتم )

شروع کنید :

اول اینجا کلیک کنید

وقتی وارد سایت شدید روی دکمه browse کلیک کنید

فایل pdf را انتخاب کنید

روی دکمه convert کلیک کنید

...

یک لیوان چای بخورید و صبور باشید تا فایل ورد به شما تحویل داده شود .
برای من باورش سخت بود ولی واقعیت داشت ...

 

pdf2word

 

 

نظرات (۴)

سلام
دستت درد نکنه
 بسیار عالی بود
2-3 تا فایل تست کردم، البته یکی‌رو اشتباه کرد ولی دوتای دیگه رو عالی کار کرد.

 

مرسی

پاسخ:
الهی شکر
  • احمد خنیفر
  • سلام دوست عزیز
    منظور این است که روی خود کلمه   "اینجا"  که در مطلب موجود است کلیک کنید
    تا به سایتی که این خدمت را ارئه میکند متصل شوید.
    سپاس

  • رضا شیخ اسدی
  • سلام  من به این کار خیلی نیاز دارم(تبدیل pdf به Word) اما درست متوجه نشدم اگه میشه کامل و از روی تصویر نشان دهید اینجا کلیک کنید یعنی کجا
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    منظور این است که روی خود کلمه   "اینجا"  که در مطلب موجود است کلیک کنید
    تا به سایتی که این خدمت را ارئه میکند متصل شوید.
    سپاس
  • رضا شیخ اسدی
  • سلام  من به این کار خیلی نیاز دارم(تبدیل pdf به Word) اما درست متوجه نشدم اگه میشه کامل و از روی تصویر نشان دهید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی